Microsoft Registered Refurbisher logo

 

ΕΛΕΥΘΕΡΝΗΣ 21 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ TK:71303

ΤΗΛ:2810-318-777  KIN:6977-055-784     

 x 

 Άδεια Χρήσης

Το mamouni.gr έχει το νόμιμο δικαίωμα να αναθεωρήσει τους αναφερόμενους στο παρόν Όρους Χρήσης, ενημερώνοντας το παρόν. Αναθεωρήσεις τέτοιου είδους είναι δεσμευτικές για σας, γι' αυτό είναι απαραίτητο να επισκέπτεστε τακτικά αυτή τη σελίδα και να ενημερώνεστε για τους τρέχοντες Όρους και τις Προϋποθέσεις που σας δεσμεύουν.

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς προηγούμενη άδεια απο το mamouni.gr.

Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται η μεμονωμένη αποθήκευση και αντιγραφή τμημάτων του περιεχομένου της ιστοσελίδας του www.mamouni.gr  σε απλό προσωπικό υπολογιστή για αυστηρά προσωπική χρήση, χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης και πάντα υπό την προϋπόθεση της αναγραφής της πηγής προέλευσής του, χωρίς αυτό να σημαίνει καθ' οποιονδήποτε τρόπο παραχώρηση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

 

Τρόποι πληρωμής

Για την ευκολία σας, το mamouni.gr παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή: Είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος πληρωμής. Κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, πληρώνετε το αντίτιμο στον στον υπάλληλο της courier (Speedex ή Γενική Ταχυδρομική).

  2. Πιστωτική Κάρτα:  (Αυτός ο  τρόπος πληρωμής θα είναι διαθέσιμος σύντομα).Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα VISA ή MasterCard.
    α. Στο κατάστημα
    Με την επίδειξη της πιστωτικής κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Δεν επιτρέπεται παραλαβή από τρίτο πρόσωπο.
    β. Εξ' αποστάσεως Χρέωση: Δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
    Την πρώτη φορά που θα πληρώσετε με πιστωτική κάρτα είναι απαραίτητη η αποστολή φωτοτυπίας της ταυτότητας σας (κατά προτίμηση στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), ώστε να διασφαλιστεί με κάθε τρόπο η ασφάλεια της συναλλαγής σας. Η αστυνομική ταυτότητα θα πρέπει να επιδειχθεί και κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Δεν επιτρέπεται παραλαβή από τρίτο πρόσωπο.
    Προσοχή: Απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες έως ότου διασταυρωθούν τα στοιχεία από την τράπεζα.

  3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί επίσης να γίνει με κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς:

    • Alpha Bank Αριθμός Λογαριασμού:  661-00-2310-000545 (IBAN:GR92 0140 6610 6610 0231 0000 545 )
    • Εθνική Τράπεζα Αριθμός Λογαριασμού:  20537829218 (IBAN:GR9701102050000020537829218 )
    • Παγκρήτια Αριθμός Λογαριασμού:1813700-8  (IBAN:GR8208700020000000018137008 )
    • Πειραιώς Αριθμός Λογαριασμού: 5751-035760-133 (IBAN:GR77 0172 7510 0057 5103 5760 133 )

    Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε στα καταστήματα των αντίστοιχων τραπεζών, είτε μέσω Web Banking.

     Στο καταθετήριο, στη θέση αιτιολογία, παρακαλούμε να ζητήσετε από τον ταμία να σημειώσει την επωνυμία της επιχείρησης σας ή αν είστε πελάτης λιανικής το ονοματεπώνυμο σας. 

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε μετά την κατάθεση  αποστείλτε το καταθετήριο μαζί με το όνομα τιμολόγησης της παραγγελίας σας στο e-mail  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
 
 

Πολιτική Επιστροφών

 Τα προϊόντα ταξιδεύουν με έξοδα, κίνδυνο και ευθύνη για λογαριασμό του πελάτη.

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε το mamouni.gr σας παρέχει ένα δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη , επιστρέφοντας το προϊόν με την απόδειξη αγοράς στην αρχική του κατάσταση, μη χρησιμοποιημένο, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν και στο φυσικό μας κατάστημα. Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν, θα επιστρέφεται στον πελάτη κατ’αρχήν, το τίμημα με τον τρόπο με τον οποίο η καταβολή είχε διενεργηθεί, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με τον πελάτη. Τυχόν τραπεζικά ή άλλα έξοδα ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης, βαρύνουν τον τελευταίο. 

Η εταιρία οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που θα ελεγθεί το προϊόν .

Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία! Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από την απλή θέση σε λειτουργία, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να επιστραφεί.

Όσον αφορά τις εγγραφές ήχου ή βίντεο, όπως π.χ. τα CD, DVD κ.λπ., καθώς και το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών, δικαίωμα επιστροφής υφίσταται μόνο εφόσον τα προϊόντα αυτά δεν έχουν αποσφραγισθεί.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν σε χρονικό περιθώριο  14 ημερών από την παραλαβή , τότε η εταιρεία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί και τήν αντικατάσταση τους.

Ολες οι Επιστροφές των προϊόντων είναι  με χρέωση του πελάτη

Η επιστροφή των προϊόντων  θα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθη το προϊόν από τον πελάτη.

Μείωση αξίας προϊόντος σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που αγοράζει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζει αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο,π.χ.:

- Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.

- Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα και έχουν ενεργοποιηθεί με τον τρόπο της αρχικής εγκατάστασης (όπως εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, laptop, tablet, desktop, smartphones, τηλεοράσεις, αξεσουάρ, όπως βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 20%. Αν η συσκευασία τους είναι πλήρης, αλλά έχουν ενεργοποιηθεί, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 10%.

- Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους (όπως γυαλιά 3D, ακουστικά, βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:

- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.

- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί ή παραμετροποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.

Προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από τον πελάτη μετά από την παράδοσή τους σε αυτόν εμπίπτουν στην εξαίρεση αυτή, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής τύπου smartphone κ.λπ..

- Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Καθυστέρηση παραγγελίας μπορεί να υπάρξει στις παρακάτω περιπτώσεις,

1.  Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας:

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην  έχουμε διαθέσιμο κάποιο προϊόν στην προβλεπόμενη χρονική στιγμή. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.Αν επιλέξετε το πρώτο τότε το προϊόν αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μόλις το παραλάβουμε.

2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που δημοσιεύουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή  θα επικοινωνήσουμε  μαζί σας για να σας δώσουμε εναλλακτικές λύσεις.

3.  Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που είναι δυνατό να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

4.  Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

 

Ελατωματικά προϊόντα - service

Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να  να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με όλα τα απαραίτητα στοιχεία ή να τηλεφωνήσετε στο 2810318777.

 Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, το mamouni.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.  

Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

Σε περίπτωση που πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος από το Service εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος (στο Service), αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λπ.. 

 Στις εκτός εγγύησης συσκευές και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, ενδέχεται ελάχιστη χρέωση ελέγχου.  δεν ευθύνεται για την απώλεια, βλάβη, καταστροφή αρχείων, λοιπών στοιχείων και δεδομένων αποθηκευμένων από τους χρήστες στα προϊόντα. Συνιστάται η δημιουργία από τον χρήστη αντιγράφων ασφαλείας και η διαφύλαξη των αρχείων, δεδομένων και λοιπών στοιχείων τους από τους ίδιους. 

Το mamouni.gr  δεν ευθύνεται για την απώλεια, βλάβη, καταστροφή αρχείων, λοιπών στοιχείων και δεδομένων αποθηκευμένων από τους χρήστες στα προϊόντα. Συνιστάται η δημιουργία από τον χρήστη αντιγράφων ασφαλείας και η διαφύλαξη των αρχείων, δεδομένων και λοιπών στοιχείων τους από τους ίδιους. 

 

Γενικοί όροι επισκευών

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη λειτουργία κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τεχνικό τμήμα: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  1. Αποστολή: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστείλετε κάποιο προϊόν για επισκευή, παρακαλούμε εσωκλείστε στη συσκευασία αυτό το έντυπο (αποθηκεύστε το pdf στον Η/Υ σας, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και εκτυπώστε το μετά). Μπορείτε να αποστείλετε τη συσκευή με δική σας χρέωση και ευθύνη, με όποιο τρόπο επιθυμείτε (Courier, ΕΛΤΑ, Μεταφορική κλπ).
  2. Ελάχιστη χρέωση: Σε περίπτωση μη αποδοχής της προσφοράς μας για επισκευή, η συσκευή θα σας επιστραφεί στην αρχική της κατάσταση και θα επιβαρυνθείτε με το ποσό των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τον έλεγχο και τη διάγνωση της βλάβης. Η ίδια χρέωση θα υπάρξει αν μια συσκευή είναι σε εγγύηση αλλά δεν διαπιστωθεί από το τεχνικό μας τμήμα η βλάβη που περιγράφεται από τον πελάτη.

  3. Έκδοση Παραστατικών: Για οποιαδήποτε εργασία ή ανταλλακτικό εκδίδεται πάντα απόδειξη ή τιμολόγιο.

 

Αποζημιώσεις - Ανωτέρα βία.

Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

 

Ενημερωτικά Δελτία – Newsletters

Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων - newsletter  γίνεται μόνο στους συνδρομητές που έχουν επιλέξει (εγγραφεί) να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία-newsletter. Το www.mamouni.gr παρέχει στους συνδρομητές της υπηρεσίας ενημερωτικών δελτίων – newsletter, τη δυνατότητα να διαγραφούν από τη λίστα παραληπτών. Εφόσον ένας συνδρομητής επιλέξει τη διαγραφή του από τις λίστες παραληπτών, τότε το email του διαγράφεται οριστικά.

Η εγγραφή και διαγραφή στο newsletter γίνεται μέσω διαδικασίας ελέγχου αυθεντικότητας της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του συνδρομητή (opt-in, opt-out).

Τα ενημερωτικά δελτία – newsletters, τα οποία οι συνδρομητές λαμβάνουν με την εγγραφή τους στις λίστες παραληπτών (mailing lists), αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του  www.mamouni.gr  και προστατεύονται από τις σχετικές διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας και των διεθνών συμβάσεων. Το www.mamouni.gr διατηρεί το δικαίωμα μη εγγραφής κάποιου προσώπου στις λίστες παραληπτών ή και της διαγραφής του από αυτές.

Ασφάλεια Προσωπικών δεδομένων

 Κατά την πλοήγησή σας στον διαδικτυακό τόπο μας  www.mamouni.gr, θα πρέπει να εγγραφείτε, εάν αποφασίσετε να κάνετε μια παραγγελία.

Θα σας ζητηθούν να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (Όνομα χρήστη «user name», κωδικός πρόσβασης «password», ονοματεπώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση «e-mail address», διεύθυνση αποστολής προϊόντων, τηλέφωνο επικοινωνίας), για την δημιουργία λογαριασμού και την έκδοση νόμιμου φορολογικού παραστατικού Δ.Α,ΔΑΤ,ΑΛ. προκειμένου να καθίσταται δυνατή η αποστολή των προϊόντων στη διεύθυνση κάθε χρήστη/πελάτη.

Οι πληροφορίες αυτές δεν καθίστανται γνωστές σε τρίτους, ούτε χρησιμοποιούνται για οιονδήποτε άλλο σκοπό και μόνο για λόγους που αφορούν στις συναλλαγές σας μαζί μας (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές) και προστατεύονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους ασφαλείας. Όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται τοπικά στην έδρα του www.mamouni.gr και όχι στο διαδίκτυο.

Η χρήση του διαδικτυακού τόπου μας από μέρους σας και η υποβολή προσωπικών σας δεδομένων συνεπάγονται τη συγκατάθεσή σας. Όσον αφορά στη συλλογή, αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, γίνεται σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται στην παρούσα πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (Ν. 2472/1997) και τις σχετικές αποφάσεις και πράξεις της αρμόδιας Αρχής.

Με την συμπλήρωση των στοιχείων σας, ενημερώνεται αυτόματα και η βάση δεδομένων που διατηρεί η εταιρεία μας με όλους τους χρήστες. Η βάση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή ηλεκτρονικών ενημερωτικών μηνυμάτων «email». Μέσα σε αυτά τα «email», θα δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να διαγραφεί από τη λίστα αυτή. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να ενημερώνει τον χρήστη για θέματα τα οποία σχετίζονται με τον λογαριασμό του, όπως η αποστολή ερωτημάτων, μελλοντικών προσφορών, διαφημιστικών ενεργειών και ο αριθμός των μπόνους «bonus» που διαθέτει.

Επίσης, μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων, εφόσον υπάρχει λόγος, που μας έχετε γνωστοποιήσει ή και να περιορίσετε ή ακυρώσετε την χρήση κάποιων από τα στοιχεία αυτά.

Πολιτική Ακύρωσης

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας, μπορείτε να κάνετε πίσω («back») και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας, πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε το +302810318777 και θα αναλάβουμε  την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία σας, έχει ήδη τιμολογηθεί και δεν έχει αποσταλεί, και επιθυμείτε την ακύρωσή της, τότε καλέστε στο +302810318777 , και για όλες τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «Message» του δικτυακού τόπου μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας  θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

Φωτογραφίες Προϊόντων

Προσοχή:  Κάποιες απο τίς  φωτογραφίες  των προϊώντων είναι ενδεικτικές και το τελικό προϊόν ενδέχεται να είναι διαφορετικό.

 

Οι παρόντες όροι χρήσης υπόκεινται στις διατάξεις των νόμων του Ελληνικού Δικαίου. Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Ηρακλείου Κρήτης.