Απομακρυσμένος Τεχνικός / Remote Support
Η υπηρεσία Απομακρυσμένου Τεχνικού αφορά στην επίλυση τεχνικού προβλήματος απομακρυσμένα.
Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
• Καθοδήγηση για διαδικασία σύνδεσης απομακρυσμένου ελέγχου
• Διάγνωση βλάβης και επίλυσή της
• Γενικός διαγνωστικός έλεγχος
• Αποσύνδεση από συσκευή πελάτη
Όταν λάβουμε την αγορά της υπηρεσίας θα σας καλέσουμε για να μπορέσουμε να βρούμε την κατάληλη ώρα όπου θα μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Όροι υπηρεσίας:
• Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι 20 λεπτά
• Για την εφαρμογή της υπηρεσίας απαιτείται ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο.